Wydawanie zaświadczeń i informacji publicznej

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Warszawie informuje, że  wnioski o wydanie zaświadczenia lub informacji publicznej powinny zawierać:
1.   nazwę ulicy wraz z numerem policyjnym nieruchomości (lub informację, że nieruchomość nie posiada numeru),
2.   numer działki,
3.   obręb,
4.   numer księgi wieczystej,
5.   numer hipoteki oraz
6.   nazwy dawnych ulic hipotecznych.

Wzór wniosku o wydanie Zaświadczenia lub Informacji publicznej (14kB) plik

Wytworzył: Tomasz Podlejski (28 sierpnia 2017)
Opublikował: Anna Spodobalska (28 sierpnia 2017, 13:47:32)

Ostatnia zmiana: Anna Spodobalska (28 sierpnia 2017, 14:23:20)
Zmieniono: Poprawa formy wyświetlania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 93

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij