Komunikat

w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Warszawie

Informuje się, że Prezes Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie Tomasz Podlejski wyznaczył koordynatorów do spraw dostępności w Kolegium. Funkcję tę pełnią Kinga Januszewska – Kierownik Biura oraz Urszula Kazimierczyk – pracownik biura Kolegium.

Podstawa prawna

Wyznaczenie koordynatora do spraw dostępności w Kolegium jest realizacją obowiązku nałożonego na podmioty publiczne ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).

Zadania koordynatora ds. dostępności

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

1.      wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Warszawie;

2.      przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Kolegium, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

3.      monitorowanie działalności Kolegium w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

4.      przedstawienie Prezesowi Kolegium bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.

Dane kontaktowe do koordynatora do spraw dostępności

adres do korespondencji: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Warszawie, ul. Obozowa 57, 01-161 Warszawa

telefon: 22 622 49 64 do 64

e-mail: poczta@warszawa@sko.gov.pl