Komunikat
Komunikat
w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Warszawie
Informuje się, że Prezes Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie Tomasz Podlejski wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Kolegium. Funkcję tę pełnią Kinga Januszewska – Kierownik Biura oraz Urszula Kazimierczyk – pracownik biura Kolegium.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora do spraw dostępności w Kolegium jest realizacją obowiązku nałożonego na podmioty publiczne ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).
Zadania koordynatora ds. dostępności
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Warszawie;
2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Kolegium, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3. monitorowanie działalności Kolegium w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
4. przedstawienie Prezesowi Kolegium bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
Dane kontaktowe do koordynatora do spraw dostępności
adres do korespondencji: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Warszawie, ul. Obozowa 57, 01-161 Warszawa
telefon: 22 622 49 64 do 64
e-mail: poczta@warszawa@sko.gov.pl